Foto: Archief Jan Snoey - Orion - Tijdens de watersnood van 1953 dreef de Orion tijdens het extreem hoge water in de Hollandse IJssel op de wal en werd in 1954 weer te water gelaten.
5.1969Orion Firma C. Mourik & Zn. in Ouderkerk a/d IJssel
Gegevens mutatie 5
ScheepstypeMotorvrachtschip
EU-/ENI nummer2308618
EigenaarFirma C. Mourik & Zn. in Ouderkerk a/d IJssel
Tonnage470
Lengte5000
Breedte663
Diepgang222
VoortstuwingMWM 350 pk
6.1971FlamingoH.R. van der Veen in Rotterdam
Gegevens mutatie 6
ScheepstypeMotorvrachtschip
EU-/ENI nummer2308618
EigenaarH.R. van der Veen in Rotterdam
Tonnage452
Lengte5004
Breedte662
Diepgang222
VoortstuwingMWM 350 pk
7.1973HelenaH. Bruinsma in Amsterdam
Gegevens mutatie 7
ScheepstypeMotorvrachtschip
EU-/ENI nummer2308618
EigenaarH. Bruinsma in Amsterdam
Tonnage452
Lengte5004
Breedte662
Diepgang222
VoortstuwingMWM 350 pk
8.1977SeoltoJ. Jager in Lemmer
Gegevens mutatie 8
ScheepstypeMotorvrachtschip
EU-/ENI nummer2308618
EigenaarJ. Jager in Lemmer
Tonnage452
Lengte5004
Breedte662
Diepgang222
VoortstuwingMWM 350 pk
9.1978Vogelzand A. Hartman in Hasselt
Gegevens mutatie 9
ScheepstypeMotorvrachtschip
EU-/ENI nummer2308618
EigenaarA. Hartman in Hasselt
Tonnage452
Lengte5004
Breedte662
Diepgang222
VoortstuwingMWM 350 pk
10.1993OranjerieV. Hering in Terneuzen
Gegevens mutatie 10
ScheepstypeMotorvrachtschip
EU-/ENI nummer2308618
EigenaarV. Hering in Terneuzen
Tonnage452
Lengte5004
Breedte662
Diepgang222
VoortstuwingMWM 350 pk
Foto: Archief Jan Snoey - Orion - Tijdens de watersnood van 1953 dreef de Orion tijdens het extreem hoge water in de Hollandse IJssel op de wal en werd in 1954 weer te water gelaten.