JAN BART

  • Eerst bekende gegevens
  • Gebouwd met de naam Shell 15
  • EU Nummer 2311988
  • Bouwjaar 1964
  • Bouwwerf Bodewes, Millingen a/d Rijn, Nederland
  • Rederij Shell
  • 1ste eigenaar Shell Nederland BV in 's-Gravenhage
  • Nationaliteit Nederland,
  • Laatste naam Baccarat
  • Scheepstype Motortankschip
  • EU nummer 06002551
  • Eigenaar ? in Nigeria

Mutatie

  • # Jaar Scheepsnaam Eigenaar
  • 1. 1964 Shell 15 Shell Nederland BV in 's-Gravenhage
    Gegevens mutatie 1

    ScheepstypeMotortankschip
    EU-/ENI nummer2311988
    EigenaarShell Nederland BV in 's-Gravenhage

    Tonnage1658
    Lengte8486
    Breedte985
    Diepgang300
    VoortstuwingIndustrie 2 x 330 pk
  • 2. 1970 Shell 15 Shell Nederland BV in 's-Gravenhage
    Gegevens mutatie 2

    ScheepstypeMotortankschip
    EU-/ENI nummer2311988
    EigenaarShell Nederland BV in 's-Gravenhage

    Tonnage2005
    Lengte9926
    Breedte985
    Diepgang300
    VoortstuwingIndustrie 2 x 500 pk
  • 3. 1982 Jan Bart Scheldetrans AG in Basel
    Gegevens mutatie 3

    ScheepstypeMotortankschip
    EU-/ENI nummer7001369
    EigenaarScheldetrans AG in Basel

    Tonnage1986
    Lengte9910
    Breedte985
    Diepgang301
    VoortstuwingIndustrie 2 x 500 pk
  • 4. 1991 Baccarat R. Vergouwen in Wemeldinge
    Gegevens mutatie 4

    ScheepstypeMotortankschip
    EU-/ENI nummer6002551
    EigenaarR. Vergouwen in Wemeldinge

    Tonnage1986
    Lengte9910
    Breedte985
    Diepgang301
    VoortstuwingIndustrie 2 x 500 pk
  • 5. 2003 Baccarat Baccarat BV in Antwerpen
    Gegevens mutatie 5

    ScheepstypeMotortankschip
    EU-/ENI nummer6002551
    EigenaarBaccarat BV in Antwerpen

    Tonnage1986
    Lengte9910
    Breedte985
    Diepgang301
    Voortstuwing 2 x 562 pk
  • 6. 2008 Baccarat ? in Nigeria
    Gegevens mutatie 6

    ScheepstypeMotortankschip
    EU-/ENI nummer06002551
    Eigenaar? in Nigeria

    Tonnage1986
    Lengte9910
    Breedte985
    Diepgang301
    VoortstuwingCummins 2 x 572 pk
Foto: Archief Vereniging De Binnenvaart - Shell 15