Home
Over ons
Bestuur
Ambassadeur
Doelstelling
Promotiefilm
Maritieme Studiereizen / Excursies
De Binnenvaartschepen
Nieuws
Agenda
Veerdienst 3
Geschiedenis
Specificaties
Foto’s
Verhuur
Rondvaarten
Vaartijden
Catering
Tarieven
Contact
Route
Lid worden
Home
Over ons
Bestuur
Ambassadeur
Doelstelling
Promotiefilm
Maritieme Studiereizen / Excursies
De Binnenvaartschepen
Nieuws
Agenda
Veerdienst 3
Geschiedenis
Specificaties
Foto’s
Verhuur
Rondvaarten
Vaartijden
Catering
Tarieven
Contact
Route
Lid worden
1
/ 0
KARL SCHROERS 34
Eerst bekende gegevens
Gebouwd met de naam
Karl Schroers 34
Bouwjaar
1910
Bouwwerf
Bodewes, Millingen a/d Rijn, Nederland
Rederij
Karl Schroers
SFNR
1ste eigenaar
Karl Schroers GmbH in Duisburg
Nationaliteit
Duitsland,
Bijzonderheden
Schip is later alsnog als herstellingbetaling aan Frankrijk gegund en herdoopt in MILLET.
Laatste gegevens
Gegevens
Laatste naam
Pollux (SFNR 50)
Scheepstype
Sleepvrachtschip
Gesloopt in
?
Eigenaar
Société Francaise de Navigation Rhénane in Straatsburg
Eerste bekend
Laatste bekend
Tonnage
1579 ton
1579 ton
Lengte
8533 cm
8533 cm
Breedte
1021 cm
1021 cm
Diepgang
263 cm
263 cm
Mutatie
#
Jaar
Scheepsnaam
Eigenaar
1.
1910
Karl Schroers 34
Karl Schroers GmbH in Duisburg
Gegevens mutatie 1
Scheepstype
Sleepvrachtschip
EU-/ENI nummer
Eigenaar
Karl Schroers GmbH in Duisburg
Tonnage
1579
Lengte
8533
Breedte
1021
Diepgang
263
Voortstuwing
2.
1915
Albert Cuyp
Nederlandsche Transport Maatschappij in Rotterdam
Gegevens mutatie 2
Scheepstype
Sleepvrachtschip
EU-/ENI nummer
Eigenaar
Nederlandsche Transport Maatschappij in Rotterdam
Tonnage
1579
Lengte
8533
Breedte
1021
Diepgang
263
Voortstuwing
3.
1926
Millet
-
Gegevens mutatie 3
Scheepstype
Sleepvrachtschip
EU-/ENI nummer
Eigenaar
-
Tonnage
1579
Lengte
8533
Breedte
1021
Diepgang
263
Voortstuwing
4.
Pollux (SFNR 50)
Société Francaise de Navigation Rhénane in Straatsburg
Gegevens mutatie 4
Scheepstype
Sleepvrachtschip
EU-/ENI nummer
Eigenaar
Société Francaise de Navigation Rhénane in Straatsburg
Tonnage
1579
Lengte
8533
Breedte
1021
Diepgang
263
Voortstuwing