LEKSTROOM III

  • Eerst bekende gegevens
  • Gebouwd met de naam Gruno
  • EU Nummer 2102280
  • Bouwjaar 1914
  • Bouwwerf Van Dam, Overschie, Nederland
  • Rederij Lekstroom
  • 1ste eigenaar J. Roelofs NV in Rotterdam
  • Nationaliteit Nederland,
  • Laatste naam Tonnie
  • Scheepstype Motorsleepboot
  • EU nummer 2102280
  • Eigenaar Treffers BV in Haarlem

Mutatie

  • # Jaar Scheepsnaam Eigenaar
  • 1. 1914 Gruno J. Roelofs NV in Rotterdam
    Gegevens mutatie 1

    ScheepstypeStoomsleepboot
    EU-/ENI nummer2102280
    EigenaarJ. Roelofs NV in Rotterdam

    Tonnage
    Lengte2300
    Breedte480
    Diepgang160
    VoortstuwingStoommachine 180 ipk
  • 2. 1942 Gruno Gebr. J. & J. Roelofs Rederij NV in Rotterdam
    Gegevens mutatie 2

    ScheepstypeMotorsleepboot
    EU-/ENI nummer2102280
    EigenaarGebr. J. & J. Roelofs Rederij NV in Rotterdam

    Tonnage
    Lengte2300
    Breedte480
    Diepgang160
    VoortstuwingBolnes 225 pk
  • 3. 1956 Lekstroom III W.D. Eerland & Zn. in Lekkerkerk
    Gegevens mutatie 3

    ScheepstypeMotorsleepboot
    EU-/ENI nummer2102280
    EigenaarW.D. Eerland & Zn. in Lekkerkerk

    Tonnage
    Lengte2300
    Breedte480
    Diepgang160
    VoortstuwingDeutz 223 pk
  • 4. 1964 Lekstroom III Joh. Eerland NV in Lekkerkerk
    Gegevens mutatie 4

    ScheepstypeMotorsleepboot
    EU-/ENI nummer2102280
    EigenaarJoh. Eerland NV in Lekkerkerk

    Tonnage
    Lengte2300
    Breedte480
    Diepgang160
    VoortstuwingDeutz 223 pk
  • 5. 1980 Lekstroom III Lekstroom Transport BV in Lekkerkerk
    Gegevens mutatie 5

    ScheepstypeMotorsleepboot
    EU-/ENI nummer2102280
    EigenaarLekstroom Transport BV in Lekkerkerk

    Tonnage
    Lengte2300
    Breedte480
    Diepgang160
    VoortstuwingDeutz 223 pk
  • 6. 1993 Tonnie Treffers BV in Haarlem
    Gegevens mutatie 6

    ScheepstypeMotorsleepboot
    EU-/ENI nummer2102280
    EigenaarTreffers BV in Haarlem

    Tonnage
    Lengte2300
    Breedte480
    Diepgang160
    VoortstuwingDeutz 223 pk
Foto: Archief Wim van Heck - Lekstroom III - Foto: Harry de Bruin