Home
Over ons
Bestuur
Ambassadeur
Doelstelling
Promotiefilm
Maritieme Studiereizen / Excursies
De Binnenvaartschepen
Nieuws
Agenda
Veerdienst 3
Geschiedenis
Specificaties
Foto’s
Verhuur
Rondvaarten
Vaartijden
Catering
Tarieven
Contact
Route
Lid worden
Home
Over ons
Bestuur
Ambassadeur
Doelstelling
Promotiefilm
Maritieme Studiereizen / Excursies
De Binnenvaartschepen
Nieuws
Agenda
Veerdienst 3
Geschiedenis
Specificaties
Foto’s
Verhuur
Rondvaarten
Vaartijden
Catering
Tarieven
Contact
Route
Lid worden
Foto: Archief Frans de Boer
Foto: Archief Frans de Boer-BASM - RP 5
Foto: Archief Frans de Boer-BASM - RP 37
1
/ 3
RP 37
Eerst bekende gegevens
Gebouwd met de naam
RP 5
Bouwjaar
1942
Bouwwerf
De Vries Lentsch, Amsterdam, Nederland
Rederij
Rijkspolitie
1ste eigenaar
Rijkspolitie te Water
Nationaliteit
Nederland,
Bijzonderheden
Afgevoerd bij de RP op 25-04-1978.
Laatste gegevens
Gegevens
Laatste naam
RP 37
Scheepstype
Patrouillevaartuig
Gesloopt in
?
Eigenaar
Rijkspolitie te Water
Eerste bekend
Laatste bekend
Tonnage
Lengte
1050 cm
1050 cm
Breedte
250 cm
250 cm
Diepgang
50 cm
50 cm
Voortstuwing
Kromhout 42 pk
Mercedes Benz 55 pk
Type
JXB
OM 314
Mutatie
#
Jaar
Scheepsnaam
Eigenaar
1.
1942
RP 5
Rijkspolitie te Water
Gegevens mutatie 1
Scheepstype
Patrouillevaartuig
EU-/ENI nummer
Eigenaar
Rijkspolitie te Water
Tonnage
Lengte
1050
Breedte
250
Diepgang
50
Voortstuwing
Kromhout 42 pk
2.
1949
RP 37
Rijkspolitie te Water
Gegevens mutatie 2
Scheepstype
Patrouillevaartuig
EU-/ENI nummer
Eigenaar
Rijkspolitie te Water
Tonnage
Lengte
1050
Breedte
250
Diepgang
50
Voortstuwing
Buddah 40 pk
3.
1957
RP 37
Rijkspolitie te Water
Gegevens mutatie 3
Scheepstype
Patrouillevaartuig
EU-/ENI nummer
Eigenaar
Rijkspolitie te Water
Tonnage
Lengte
1050
Breedte
250
Diepgang
50
Voortstuwing
Thornycroft 60 pk
4.
1974
RP 37
Rijkspolitie te Water
Gegevens mutatie 4
Scheepstype
Patrouillevaartuig
EU-/ENI nummer
Eigenaar
Rijkspolitie te Water
Tonnage
Lengte
1050
Breedte
250
Diepgang
50
Voortstuwing
Mercedes Benz 55 pk
Foto: Archief Frans de Boer-BASM - RP 5