top
terug
banner
Naar de Verenigingssite Naar Binnenvaarttaal

BINNENVAARTTAAL


de binnenvaart encyclopedie op internet


Aanvullingen en correcties zijn welkom.


Scheepswerf_het_fort




NOG IN VOORBEREIDING
Jaarverslagen Havendienst.
https://archief.amsterdam/inventarissen/scans/502/1.2.1.6

https://archief.amsterdam/inventarissen/scans/502/1.2.1.6/start/30/limit/10/highlight/3
Meursing ss Havendienst 1906

==========================

https://archief.amsterdam/inventarissen/scans/775/2.6.1.1/start/0/limit/10/highlight/1
scans vries lentsch 1, 45 pagina's
02 1935 pleziervrt
rondvaartboot kooy,
03 1936 motorboten klipper
rondvaartboot Kooy, Woltman? RWS 17m,
04 1937 motorboot patrouilleboot
Waal 1, Odin, Borneo (16m), Butterfly
05 1938
visserijinspectie
05 1939
Rondvaartboot Prinses Irene, motorboot Visserij inspectie
06 1940,
motorboot 16 m Rijksveldwacht?
1941,
1942, Beiboot zu ?iebelfähre 18m
07 1943 Tojaboote ??? 23,98 meter, Vischkotters voor DW
1944 Vischkotters voor DW
1945 rondvaartboot
1946
08 1946
1947 motorboot
1948 dekschuiten, passagiersboten 16 meter
1949
09 1949
1950 motorboot  2x, lichter voor stork
1951 patrouilleboot
10 1953 Rijksvaartuig Rotterdam RWS Stork Ricardo  nr. 1013 R.H.D. V Rotterdam zie pag 11, 12
1954 dekschuit 25 meter nr 1021 Triton-Telamon zie pag 11, 12.
1954 Peilvlet lodingsvlet RWS Zeeland  nr 1022 Striene zie pag 11, 12.
1955 3 motorboten 15 meter voor Shell  nr. 1023  U 500, U 501, U 502 zie pag 11, 12.
1955 tankertje motordekschuitmodel voor Stork nr. 1024 Sanje ? zie pag 11, 12.
---- 3 stalen vletten 11 meter voor RWS Zeeland  nr. 1027  zie pag 11.
11 1953 mvrt 24,15 meter met stork Ricardo  nr.1013
1954 dekschuit 25 meter nr 1021
1954 Peilvlet nr 1022 Kromhoutmotor Striene zie pag 12.
1955 3 motorboten nr 1023 Rolls Royce motor zie pag 12.
1955 dekschuit nr 1024 Glennifer zie pag 12.
1955 3 vletten nr 1027 Kromhout
1956 Sleepboot nr 1038 15,1 meter Crossley Akassa Creek Shell Tankers zie pag 12.
1957 Motorreddingboot 22 meter nr 1040 met 4 x 150 pk Penta Grängesberg SSRSG zie pag 12.

12/45 op bouwnummer 1006 - 1043?
Opdrachtgever, naam, tekening,  soms datum

13 1958  Sleepboot nr. 1045  22 meter 600 pk bergen diesel
14 1958  nr 1045 Frier Fjordens Iskasse Porsgrunn Noorwegen

=======================================================================

15 1906 o.a. motordekschuit 19m voor van Schijndel Rotterdam Deutz
1907
1908
1909 dekschuit 12m
1910 motorboot 9m Duyvis K a/d Zaan Brooke 12 pk
dekschuit 18,5 m  115 ton
16 1911 dekschuit
1912 3x dekschuit zowel verhoogd als gladdek
17 1913 2 dekschuiten
1914 2 dekschuiten
18 1915 2 dekschuit
2 motordekschuit 1x met Kromhout MD ?
directievaartuig geen maten 40-45 pk daimler
1916 1 dekschuit
2 motordekschuit
19 ? directieboot werf?
1917
20 1917 + 1918 alleen klein werk
21 1918 klein werk
22 1918 klein werk
23 1919 klein werk
24 1920 klein werk
25 1921 motordekschuit Rijks Telegraaf  bouwnr 260
klein werk w.o. scheldejollen?
26 1922 nr 319 dekschuit 27,2m
klein werk
27 1923 dekschuit 27,2 m
klein werk pleziervrt
1922 ???
28 1923 klein werk
dekschuit 18,5 m
29 1923 430 Veeboot Koophandel 27,9 meter Kromhout   A5384N >>
1924 440 motorschip 18,2 x 5,05
443 stalen Houtschuitje  17 x 4,5
30 1925 475 dekschuit 32 meter Meijer
480 (was 487) Motordekschuit 22,5 30/35 pk rennes Kaarseladeveer Steven
435 tankschuitje 19 meter Kromhoutmotor
496 vrachtboot 14m voor WF Stoel Alkmaar Teakhout?  4 cil Brooke 28 PK
1926 klein werk
31 kopie ivm afdekken rechterpagina bij nr. 30
32 511-552
1926 klein werk
1927 klein werk
33 kopie ivm afdekken rechterpagina
34 1928 dekschuiten  17,75
35











========================================================================


Sitemap

© 1997-heden; Vereniging 'De Binnenvaart', Dordrecht. Redactie: Pieter Klein, Amsterdam.
De rechthebbenden kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor de gevolgen van het gebruik van deze site,
noch voor de gevolgen van het gebruik van de in deze site opgenomen links!
Deze site gebruikt cookies!
Zonder toestemming vooraf, is gehele of gedeeltelijke overname van enig deel uit 'Binnenvaarttaal' verboden! Veel inzenders zullen echter een verzoek tot het (her)gebruik van het getoonde materiaal inwilligen. (meer informatie)
Kopieën naar Facebook, Pinterest, en andere doorgeefluiken zijn echter niet toegestaan!

Deze site is geoptimaliseerd voor een resolutie van 1024x768 px.,

U wordt verzocht eventuele gebreken te melden!  (meer informatie)

Mijn dank gaat uit naar ALLEN, die mij met deze site helpen of geholpen hebben.

Pieter Klein:
Redacteur, auteur, ontwerper en webmaster.



Statistieken