top
terug
banner
Naar de Verenigingssite Naar Binnenvaarttaal
Aanvullingen en correcties zijn welkom.


Calpam Twin.


Aanvullende foto's




Naar hoofdbestand.

achterschepen
Een blik op de achterschepen tijdens het verlengen van de Calpam-Twin.
Foto: Vereniging "De Binnenvaart".(groter formaat)

dektekening
De tekening van de dekindelingen van de Calpam-Twin.
Foto: Vereniging "De Binnenvaart".(groter formaat)

_z77
Even kijken of het aan bak- of stuurboord wel goed gaat geeft aardig wat lichaamsbeweging. (Als men geen camera's heeft.)
Foto: Vereniging "De Binnenvaart".(groter formaat)

bunkeren
De Calpam Twin tijdens het bunkeren van een zeeschip.
Foto: Leo Schuitemaker, Europoort 1972. (groter formaat)

sluis_vreeswijk
De Calpam Twin verlaat de sluis te Vreeswijk.
Foto: Leo Schuitemaker, Vreeswijk 1980.(groter formaat)

_z74
Zonder woorden.
Foto: Vereniging "De Binnenvaart".(groter formaat)

mts_twin
Na, in 1982, verkocht te zijn aan "Three Man Compagny BV" in Rotterdam veranderde de naam in "Olympic Twin". Na nog tweemaal van eigenaar gewisseld te zijn, werd het schip in 1991 verkocht aan "Fuel Transport Services" in Oudewater, die het herdoopte tot "Twin".
Foto: Jan Verduin, Breskens.(groter formaat)

_z72
De Twin.
Foto: Jan Verduin, Breskens.(groter formaat)

_z71
De Twin.
Foto: Jan Verduin, Breskens.(groter formaat)

_z70
En nogmaals de Twin.
Foto: Leo Schuitemaker, Hartelkanaal 9 april 1992.(groter formaat)


Naar hoofdbestand.




Sitemap

© 1997-heden; Vereniging 'De Binnenvaart', Dordrecht. Redactie: Pieter Klein, Haarlem.
De rechthebbenden kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor de gevolgen van het gebruik van deze site,
noch voor de gevolgen van het gebruik van de in deze site opgenomen links!
Deze site gebruikt cookies!
Zonder toestemming vooraf, is gehele of gedeeltelijke overname van enig deel uit 'Binnenvaarttaal' verboden! Veel inzenders zullen echter een verzoek tot het (her)gebruik van het getoonde materiaal inwilligen. (meer informatie)
Kopieën naar Facebook, Pinterest, en andere doorgeefluiken zijn echter niet toegestaan!

Deze site is geoptimaliseerd voor een resolutie van 1024x768 px.,

U wordt verzocht eventuele gebreken te melden!  (meer informatie)

Mijn dank gaat uit naar ALLEN, die mij met deze site helpen of geholpen hebben.

Pieter Klein:
Redacteur, auteur, ontwerper en webmaster.



Statistieken